An: 2015

Pastele proteice – o sursă de proteine de calitate

Încă de mică am avut o slăbiciune pentru mâncarea italiană, așadar am căutat mereu diverse rețete noi de paste care nu îngrașă și care aduc un aport echilibrat de nutrienți. De curând am descoperit pastele proteice, ca sursă de proteine, pe care le folosesc în special în perioadele în care nu mănânc carne.

Read more
9 principii fundamentale ale unei vieți sănătoase

Cele 9 principii fundamentale ale unei vieți sănătoase sunt un ghid pe care dacă îl urmați, stilul vostru de viață se va schimba, veți fi mai sănătoși și implicit veți pierde în greutate, în cazul în care vă confruntați cu un surplus de kilograme.

Read more
Vreți să slăbiți cu orice preț?

Suntem asaltați de sfaturi, diete și pastile “minune” care promit niște rezultate incredibile într-un timp foarte scurt. Trăim în secolul vitezei și ne dorim rezultate rapide fără să conștientizăm că acele kilograme acumulate în ani de zile nu pot să dispară imediat. Nu există alimente care “ard grăsimea” sau pastile care ne ajută să scăpăm de țesutul adipos, fără efort sau având același regim alimentar care a dus la acumularea de grăsime.

Read more
Strategii de diminuare a stresului care dau rezultate

Principalii inamici ai mâncatului pe fond emoțional sunt plictiseala și stresul. Dacă plictiseala o putem atenua prin diverse activități, cum rămâne cu stresul? De ce stresul duce la pofte?

Read more
Cum scăpăm de adicțiile alimentare?

Foamea este o experiență de care se tem mulți oameni. Oamenii reacționează de fel cu o frică de-a dreptul îngrozitoare atunci când se gândesc că ar putea rămâne fără mâncare chiar și pentru o perioadă scurtă. Mâncatul permanent nu doar că boicotează scăderea sănătoasă în greutate, ci este pur și simplu nesănătos.

Read more
Cele 7 trăsături ale foamei emoționale

Senzațiile de foame emoțională și foame fizică pot fi identice, dacă nu ați învățat să le identificați caracteristicile care le disting. Data viitoare când veți avea senzația de foame căutați aceste semnale, care vă vor spune dacă apetitul dumneavoastră se bazează mai degrabă pe emoții decât pe nevoia fizică reală. Această conștientizare vă poate ajuta să opriți un episod de supraalimentare pe fond emoțional.

Read more
Indicele glicemic al alimentelor

În ultimii ani, indicele glicemic se folosește ca punct de referință pentru metabolismul carbohidraților, deoarece măsoară viteza cu care aceștia intră în sânge.Alimentele care au indice glicemic ridicat, cum ar fi zaharidele simple ( zaharide și făinoase dublu rafinate ) intră în sânge cu o viteză foarte rapidă, ceea ce cauzează o creștere dramatică a zahărului din sânge.

Read more
Grăsimile – adevăr și mit

Dintre cei trei macronutrienți – carbohidrați, proteine și lipide – niciunul dintre ei nu a primit recenzii atât de negative precum grăsimile sau lipidele. Nu este vorba de cât de multe lipide consumăm, ci despre tipul lipidelor și care este proporția dintre grăsimile bune și grăsimile rele, pentru că nu toate sunt la fel.

Read more
Cerealele integrale – deliciile naturii

Ultima invenție în materie de diete este un regim fără pic de carbohidrați ( făinoase ), fără fructe, dar în schimb cu un consum mare de proteine. Am văzut multe cazuri în care oamenii, încercând să slăbească repede, au tăiat carbohidrații din regimul lor alimentar cotidian. Slăbiți repede, dar beneficiile sunt de scurtă durată.

Read more
Mitul proteinelor – cum să le consumați în avantajul vostru

Proteinele sunt componentele de bază ale tuturor celulelor vii. Acestea sunt produsele directe ale expresiei genetice, fiecare genă conducând la sinteza unei proteine. Cu toate acestea, faptul că sunt vitale pentru sănătate și dezvoltare nu înseamnă că mai multe proteine sunt mai bune. În ziua de astăzi observ o obsesie în ceea ce privește consumul de proteine, deși studiile arată că, din totalul zilnic de calorii, avem nevoie de aproximativ 20% ca sursă de proteine.

Read more
Inamicul vieții noastre – tutunul

Contrar tuturor așteptărilor, inamicii sănătății suntem chiar noi. Ca și în alte aspecte ale vieții noastre, dacă vrem să fim sănătoși trebuie să începem prin a lua această decizie.

Read more
Ouăle și colesterolul

Două dintre cele mai frecvente întrebări pe care le aud referitoare la ouă sunt : „Pot să mănânc ouă în fiecare zi?” și „Câte ouă pot să mănânc?”.Răspunsurile sunt „da” și „o cantitate rezonabilă”.

Read more